Tuesday, March 22, 2011

ΚΑΤΕΘΕΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ



O Νικόλας Πατέρας  εξερχόμενος από το γραφείο του αθλητικού εισαγγελέα, Κωνσταντίνου Σιμιτζόγλου όπου λίγο πριν κατέθεσε για τις κασέτες,
τόνισε πως δεν έχει ουδεμία σχέση με την υπόθεση και τις υποκλοπές που τον κατηγορεί ο Αχιλλέας Μπέος και επιβεβαίωσε πως έχει ακούσει δύο κασέτες παρέα με τον Αλ. Κούγια.

Αναλυτικά τα όσα είπε στον Τύπο:

«Με κάλεσε ο κύριος εισαγγελέας για να με ρωτήσει αν γνωρίζω κάτι σχετικά με τις καταγγελίες. Αυτό που μπορώ να επαναλάβω είναι αυτό που έχω πει με τα δελτία Τύπου τις προηγούμενες ημέρες, πως ουδεμία σχέση έχω με τις κασέτες και για τις υποκλοπές που με κατηγορεί ο κύριος Μπέος. Είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τη νοημοσύνη μας να συζητώ με τον κύριο Μπέο για πράγματα που είναι κατά της ομάδας μου και να τα έχω δεχτεί. Πιστεύω πως η δικαιοσύνη θα λύσει αυτό το θέμα και σύντομα θα έχουμε απαντήσεις. Αυτή η υπόθεση δεν βοηθά το προϊόν του ποδοσφαίρου. Ο κ. Κούγιας λέει αλήθεια. Έφερε στο γραφείο μου τις κασέτες και του είπα ότι επειδή εγώ δεν είμαι νομικός ή εισαγγελέας, θα πρέπει να ενεργήσει ο ίδιος. Μου έφερε τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες που βγήκαν και στη δημοσιότητα».

by anima verd team

No comments:

How digitising your fleet can drive your...

Vodafone Business shares how their Fleet Analytics platform helps reduce accidents and fuel costs. Explore more here: #FleetManagement #Flee...