Thursday, December 30, 2010

ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ !


"Δουλειά δεν έχει ο διάολος.....μαμούσε τα παιδιά του" λέει μια παροιμία. Αν δεν σας αρέσει, "Όλα τά χε η μαριορή.. ο φερετζές της έλειπε".

Βγήκαν (ξανά) τα μαχαίρια με αφορμή τις δηλώσεις Νιόπλια κατα του Φρέιτας. Όπως ήταν φυσικό ο Πορτογάλος απάντησε (και γιατί να μην το κάνει? ποιος θα του απαγορέψει να ρίχνει λάδι στη φωτιά? Υπάρχει πρόεδρος μήπως????) και ξεκίνησε μία άτυπη διαμάχη για το: αν, ποιος, πόσο, γιατί και πότε φταίει ή αν θέλετε έφταιξε για την αγωνιστική πορεία της ομάδας...

Απολαύστε τον και αυτόν:

«Με έκπληξη ενημερώθηκα για τις δηλώσεις στις οποίες προέβη νωρίτερα σήμερα ο πρώην προπονητής της ομάδας κ. Νίκος Νιόπλιας. Σέβομαι το δικαίωμα του καθενός να εκφράζει τις απόψεις του, αλλά δεν μπορώ να αφήσω αναπάντητες αναφορές στο πρόσωπό μου, κυρίως όταν αυτές είναι παντελώς ψευδείς.

Ουδέποτε είτε σε ιδιωτική είτε σε δημόσια τοποθέτησή μου έχω καταφερθεί με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς εναντίον ποδοσφαιριστών της ομάδας μας, με τους οποίους είχα και έχω εξαιρετικές σχέσεις και συνεργασία.

Οτιδήποτε αντίθετο λέγεται, ούτε με αγγίζει ούτε μπορεί να με αποπροσανατολίσει από την προσήλωσή μου στην επίτευξη των στόχων του Παναθηναϊκού».
Δημοσίευση της επίσημης ιστοσελίδας της ΠΑΕ. 


by anima verd team

No comments:

How digitising your fleet can drive your...

Vodafone Business shares how their Fleet Analytics platform helps reduce accidents and fuel costs. Explore more here: #FleetManagement #Flee...