Saturday, February 26, 2011

ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΟΥ ΟΛΑ...






Οπως καταλαβένετε για την φετινή πορεία της ομάδας μας δεν φταίει ούτε ο Καλόπουλος ούτε ο κακομοίρης ο Μαρινάκης.Είμαστε άξιοι της μοίρας μας αλλά ας μην το γενικεύω γιατί οι μόνοι που δεν έχουν μερίδιο ευθύνης είναι οι φίλαθλοι.Δεν υπάρχει σωτηρία για το ελληνικό ποδόσφαιρο γενικότερα γιατί η διαφθορά συνεχίζει και κυριαρχεί παρά τις υποσχέσεις όλων των κρατούντων.Είμαι πραγματικά πολύ στεναχωρημένος, οπως πιστεύω και όλοι σας, γιατί όταν μία ομάδα έχει δυνατότητες  και γερές βάσεις να μην μπορεί να πάει μπροστά λόγω καταστάσεων σύψης και διαφθοράς,αλλά τι να κάνουμε αυτοί είμαστε...Δεν έχω καν τη διάθεση να καθίσω να αναλύσω παραπάνω τα γεγονότα που τα έχουμε ξαναπεί πάρα πολλές φορές,όσοι συμμερίζεστε την αποψή μου και τη διάθεσή μου να ξέρετε ότι βαδίζουμε σε ένα μοναχικό μονοπάτι που δεν έχει τέρμα,δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι...ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ

by anima verd team

No comments:

How digitising your fleet can drive your...

Vodafone Business shares how their Fleet Analytics platform helps reduce accidents and fuel costs. Explore more here: #FleetManagement #Flee...